Snart kommer plutten

Jaaa, snart kommer plutten hem 🙂 Den här helgen har jag hatat att vara barnledig, inte för att jag är orolig för C eller något sånt, utan bara för att det varit en sån där helg där jag velat leka en massa och sen mysa i soffan till smurfarna. Jag känner mig till hel utan Charlie, kanske inte riktigt halv heller, men 10% är borta i alla fall.

Ibland är det underbart att vara barnledig, men just nu när det blir så otroligt mycket så orkar jag inte riktigt. Detta är fjärde helgen liksom… Men nästa helg är han min ❤ Men insåg precis att julmarknaden på Mariebergsskogen fick jag tydligen gå själv på =/ Nej nu ljög jag, den var tydligen tors och fre 🙂 Underbart, fredagar är jag alltid ledig på 🙂 Men i alla fall, snart kommer prinsen hem och han är efterlängtad även om jag är säker på att han haft en superb helg 😀

Om svarttusch

En tjugotvååring lärarstuderande ensamstående mamma. Visst låter det underbart? Skriver ofta om min vardag men blandar ibland in lite tankar och funderingar, kanske till och med lite politik?
Det här inlägget postades i Uncategorized och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

Kommentera

