Ironiskt

Det är lite ironiskt att jag i igår tänkte att jag inte mindes senast jag mindes en dröm. Jag vet ju att man drömmer men det är sällan man kommer ihåg. Men i natt drömde jag om att släcka en eld. Jag minns inte vad som brann men jag släckte det i alla fall. Av någon anledning tyckte jag det var smart att först lägga en tidning på det som brann och sedan trampa ihjäl elden. Ja inte så smart kanske, men i drömmen överlevde jag i alla fall. Vad betyder detta? Att jag kanske borde gå en brandkurs? 😛

Hade svårt att somna igår, tänkte på allt det där som man inte ska tänka på. Tänkte ut massa saker som jag skulle säga till flera personer, som aldrig kommer bli sagt.

Jag vet inte vad jag gjort dig, varför kan du inte bara säga vad som är fel?

Om svarttusch

En tjugotvååring lärarstuderande ensamstående mamma. Visst låter det underbart? Skriver ofta om min vardag men blandar ibland in lite tankar och funderingar, kanske till och med lite politik?
Det här inlägget postades i Uncategorized och har märkts med etiketterna , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

