Hemma

Nyss hemkommen efter en underbar dag med massa bus 🙂 Charlie sover nog gott ikväll så som han busat runt 🙂 Först Mariebergsskogen med alla djur och en massa lek. Sen blev vi bjudna på mat också, inga dumheter 🙂 Det har inte blivit mkt pluggat, men däremot har Charlie nog skrattat lika mkt idag som han gör på en helg annars, och det måste väl vara viktigare? 🙂 Charlie sover och jag ska snart sätta mig i soffan jag 🙂

Haft min första rökfria dag idag. Läste Allen Carrs Äntligen Icke-rökare igår och den fungerar så jävla bra. Han hjälper en att lossna hjärtvätten som finns runt rökning. Han förklarar inte hur man kan dö en plågsam död eller så utan han berättar helt enkelt bara hur vi blir lurade till att tro vissa saker om rökning. Läs den vettja.

Om svarttusch

En tjugotvååring lärarstuderande ensamstående mamma. Visst låter det underbart? Skriver ofta om min vardag men blandar ibland in lite tankar och funderingar, kanske till och med lite politik?
Det här inlägget postades i Uncategorized och har märkts med etiketterna , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

