Det är inte livet som blir lättare, det är du som blir starkare

Mitt liv är rikt, jag har familj och vänner som ställer upp, vad har du kvar? Du måste förlorat mer än jag gjort i alla fall.

Jag finner det intressant att om jag nu behöver någon att ty mig till och prata med så pratar jag med någon helt annan än den jag skulle pratat med för ett år sedan. Det är otroligt många som kommit mig närmare över sommaren, vissa kände jag inte ens innan sommaren. Självklart finns det några som jg tydde mig till redan innan sommaren 🙂

”Ett leende på mina läppar som inte vill försvinna”

Om svarttusch

En tjugotvååring lärarstuderande ensamstående mamma. Visst låter det underbart? Skriver ofta om min vardag men blandar ibland in lite tankar och funderingar, kanske till och med lite politik?
Detta inlägg publicerades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Lämna en kommentar