Det är tur du är söt

Ja det är tur för Charlie att han är söt så som han håller på. Han började morgonen med att slå mig med en traktor och bli arg på mig när jag tog bort den! Stoll-unge!

Han går runt och flyttar saker kanske en millimeter och sen säger han ”så gör vi”, jag börjar förstå nu att jag måste nog säga så ganska ofta 😉

Nu ska vi snart ned till affären, behöver kattsand så jag hoppas att den jag vill ha finns på Pekås (för den finns definitivt inte på Ica då det är coops egna). Sen är det nog fullt ös hela dagen lång 🙂

Om svarttusch

En tjugotvååring lärarstuderande ensamstående mamma. Visst låter det underbart? Skriver ofta om min vardag men blandar ibland in lite tankar och funderingar, kanske till och med lite politik?
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

