usch

jag ska nog se till att inte åka nattbuss själv i fortsättningen. Kändes inte säkert. som tur var höll Jippie mig sällskap via telefon hela vägen hem, med mina uppdateringar: ”Nu är bussen vid plintgatan” och ”nu är jag vid gården innan mig”. Men nu är jag hemma och dörren låst! sover nog gött inom 30 min gissar jag 😉

Om svarttusch

En tjugotvååring lärarstuderande ensamstående mamma. Visst låter det underbart? Skriver ofta om min vardag men blandar ibland in lite tankar och funderingar, kanske till och med lite politik?
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

