Forever young

heaven can wait, we’re only watching the skies

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva. Jag VILL, men vet inte om vad. Min mamma och min storasyster har roat mig bra på FB. Svårt att förklara, men när mamma och Martina kommer igång, då har man oftast kul minst en halvtimme. roligast är det ju självklart IRL. Det är många kalas jag suttit med tårar i ögonen, och då inte för att jag är ledsen. Det måste upplevas helt enkelt. Tur det är ett kalas och julafton innan året är slut, hoppet finns 😀

Förut har det varit skräck-blandad förtjusning men nu är det fan panik och förväntan i samma andetag. Snart kommer julen, något som ska vara hur kul som helst. Men allt jag oroar mig för är de där jävla julklapparna. Därför har jag nu gjort ett val, bara de under 18 får julklappar det här året. Har inte kommit tillräckligt på fötter för att ge alla. Nu har jag den turen att jag tror att alla förstår och ingen kommer ta illa upp. Och då minskar paniken väldigt. Och det blir bara bättre av att mamma kommer med julpynt, ska bli jul i det här huset också 🙂

Om svarttusch

En tjugotvååring lärarstuderande ensamstående mamma. Visst låter det underbart? Skriver ofta om min vardag men blandar ibland in lite tankar och funderingar, kanske till och med lite politik?
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Forever young

  1. Tommy skriver:

    Jag är under 18 !

Kommentera

