Det finns så mycket i huvudet som vill ut,men jag får inte ned det i bloggen. Egentligen är väl allt som vanligt antar jag. Vi stannade hemma idag Charlie och jag. Jag hade ändå inte orkat skolan. Dags att äta massa broccoli kanske så man får upp lite ork. Vad finns mer med mkt järn? Blodpudding är ju lätt att bara värma och är väl rikt på järn? Jordgubbar men det är ju fel säsong…

Vi ska snart åka ned till stan och äta lite lunch innan vi ska träffa Jippe och Traktor. Även med minskad ork ska detta bli en bra helg.

Något fantastiskt hände igår när jag nattade Charlie. Jag brukar alltid börja med att fråga om han haft en bra dag och allt det där. När han inte ville svara mer så sa jag att jag älskade honom och tänkte börja läsa. Det blev dock väldigt svårt att läsa för ögonen tårades av att höra Charlie säga ”ässar di”. ❤

Om svarttusch

En tjugotvååring lärarstuderande ensamstående mamma. Visst låter det underbart? Skriver ofta om min vardag men blandar ibland in lite tankar och funderingar, kanske till och med lite politik?
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

