Jag är helt tvärslut, men lär inte somna, varför skulle jag göra det helt plötsligt. Förlåt min bitterhet, men jag är så nära väggen jag kan komma tror jag. Livet är bra på alla andra plan, men just sömnen funkar inte och har inte gjort sedan maj, minst. Kan fan inte minnas sist jag sov bra, fan vet om det inte var i påskas när vi åkte till polen. Det säger en hel del det…

men men, en vecka till sen får jag sova så länge jag vill på dagen iaf. Har haft en underbar dag idag, Charlie var hyffsat trots-fri tills vi var med Jippie och ungarna, meeeeen med viss (ganska mkt) hjälp så vann jag tillslut, tjoho! den stora frågan nu är; tv, scrapbooka eller sitta här? 😛

Om svarttusch

En tjugotvååring lärarstuderande ensamstående mamma. Visst låter det underbart? Skriver ofta om min vardag men blandar ibland in lite tankar och funderingar, kanske till och med lite politik?
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

