Hemlighetsfull

Nu har det blivit ett par ”låsta” inlägg på sistonde, om ni anser att ni vill läsa får ni be om lösen, men det är väldigt personliga inlägg så det är väldigt få som kommer få lösen. Det är helt enkelt så just nu. Jag behöver någonstans att ventilera mig helt enkelt, jag menar jag är en 22-årig ensamstående mamma med tentastress plus den vanliga stressen man har som ensamstående. Allt behöver inte alla veta helt enkelt. Bli dock inte upprörda om ni inte får lösen, det är helt enkelt bara de närmaste som får nu.

Om svarttusch

En tjugotvååring lärarstuderande ensamstående mamma. Visst låter det underbart? Skriver ofta om min vardag men blandar ibland in lite tankar och funderingar, kanske till och med lite politik?
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Hemlighetsfull

  1. Annie skriver:

    Jag vill gärna läsa om jag får =)

Kommentera

