Dag 2: Nio saker om dig själv

1. Jag är väldigt öppen men också ganska stängd. Jag kan prata om ganska mycket med egentligen vem som helst, men jag berättar sällan hur jag mår eller känner.
2. Jag tror på ett liv efter detta, inte återfödelse utan att man kommer till himmelen.
3. Jag röstar på Vänsterpartiet (inte folkpartiet som man tydligen ”ska” om man är lärare?)
4. Jag är en sjukt stressad tidspessimist och allt kan gå fel om jag gör maten för sent eller om jag kommer tio minuter försent, i mitt huvud iaf 😛
5. Är en blandning mellan social och asocial. Jag kan vara själv en hel dag utan att tycka det är jobbigt, men jag vill gärna umgås med folk också, meeeen
6. då jag nästan har en fobi över att ringa till folk så blir det sällan något 😉 Jag är rädd för att ”störa” eller nått. Jag svarar gärna i telefon, men vill inte vara den som ringer.
7. Jag är godisberoende, inte bra.
8. min favoritårstid är våren
9. Jag vet ingen som har så blandad musiksmak som mig 🙂

Om svarttusch

En tjugotvååring lärarstuderande ensamstående mamma. Visst låter det underbart? Skriver ofta om min vardag men blandar ibland in lite tankar och funderingar, kanske till och med lite politik?
Det här inlägget postades i Uncategorized och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

Kommentera

