Om du tappar modet…

Charlie är hos sin pappa den här helgen så idag satte jag mig och pluggade. Kom inte långt innan jag gav upp ;P haha det är fan inte lätt alltså 😛 Men ska bara ta en liten paus nu så ska jag fortsätta. Försöker intala mig själv att det är lika bra att plugga nu när jag ändå inte har något vettigt för mig för då kanske jag inte måste slita ut mig måndag till onsdag. Ska bli så skönt att vara ”ledig” på fredag nästa vecka! Då ska jag och Charlie nog baka lite 🙂 Köpte fyra paket saffran idag (Willys är apbilliga, 13 kr för ett paket) så det blir nog både saffransbullar (jag kan verkligen inte göra lussekatter) och saffranskladdkaka 🙂

Imorgon händer mkt skojj 🙂 Dels får jag hem mina grejjer från Orrholmen och sen ska jag på bio 🙂 Minns fan inte ens sist jag var på bio, ännu mindre vilken film det var hahaha! Det är illa!

Annars har jag varit och handlat idag. Det var inte slut på mat här direkt, det fanns allt så vi kunnat äta oss mätta en vecka till men många roliga grejjer saknades, som t. ex grädde, mjölk, saft osv 🙂 Fyra kassar senare så ser det bättre ut i kylskåpet, frysen och skafferiet. Så, nu kan ni som vill ha mjölk i kaffet komma förbi ;P

Julpyntat har jag gjort också, iaf det som jag har hemma vill säga. Har ju fått lite saker av mamma och syster och så har jag ju gjort lite pynt 🙂 Mer kommer ju som sagt imorgon men det åker nog upp på söndag, har ju redan mer pynt uppe än jag brukar så det ska nog bli bra även om det dröjjer 🙂 Känns skumt att julpynta när jag inte ens sett snö än den här vintern. Jag menar det är plusgrader för helvete!

Om svarttusch

En tjugotvååring lärarstuderande ensamstående mamma. Visst låter det underbart? Skriver ofta om min vardag men blandar ibland in lite tankar och funderingar, kanske till och med lite politik?
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

