Dag 3: Åtta sätt att vinna ditt hjärta

Oj denna är svår faktiskt!

1. Ärlighet. Alltså om jag fick skulle det bara stå ärlighet på alla 😉
2. Att visa att jag är viktig.
3. Komplimanger, men det måste vara ärligt menade. man ser lätt igenom lögner.
4. Få mig att skratta. Jag vill inte ha tråkigt, jag vill ha roligt.
5. Barnkär, och då menar jag på det rätta sättet. Vinner du Charlie har du halva inne 😉
6. Kunna laga god mat är inga fel 😉
7. Gulliga sms/samtal/mejl 🙂
8. En man som dammsuger är alltid sexigt 😉

Om svarttusch

En tjugotvååring lärarstuderande ensamstående mamma. Visst låter det underbart? Skriver ofta om min vardag men blandar ibland in lite tankar och funderingar, kanske till och med lite politik?
Det här inlägget postades i Uncategorized och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

Kommentera

