Har pluggat järnet och nu får det fan i mig räcka för idag känner jag annars blir det korvstoppning och jag har glömt allt till imorgon ;P Ska bli så skönt att bli färdig med den här jävla tentan. Är ju trots allt ett år sedan vi hade salstenta sist så det känns lite knivigt faktiskt. Så svårt att veta vad man ska plugga på liksom. Måste jag komma ihåg vad de olika stegen i den fonetiska cirkeln heter t. ex? Men det ordnar sig säkert, i värsta fall blir det omtenta!

På fredag har jag bestämt att Charlie och jag är lediga, finns liksom inget som jag MÅSTE göra då, men jag MÅSTE ta vara på varje sekund jag kan med Charlie 😀 Det är viktigt för mig 😀 Så vi ska baka, lussebullar (inte lussekatter för det har jag fan i mig inte tålamod till) och saffranskladdkaka 🙂 Måste ju ha lite fika efter julmarknaden 🙂 Förhoppningsvis får vi hjälp med bakandet (och att äta upp det :P) 🙂 Det är så kul nu när Charlie är såpass gammal att han kan hjälpa till mer 🙂 T. ex var det ju inga problem för honom att hänga upp sakerna i granen som jag trodde, och han kan hjälpa till när jag bakar osv. Det är så kul när han kan vara med, allting tar lite längre tid, men tusen gånger mindre gnäll så det är en vinst i mina ögon ändå 🙂 Nu ska jag diska, TJOHO!

Om svarttusch

En tjugotvååring lärarstuderande ensamstående mamma. Visst låter det underbart? Skriver ofta om min vardag men blandar ibland in lite tankar och funderingar, kanske till och med lite politik?
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

