nu blire andra bullar ;)

Nu har vi bakat lussebullar med Ibabelle 😀 Vi bakade enligt Ica’s recept och det lilla jag smakat så blev det jättegott (fast jag tog två påsar saffran istället för 1½). Skulle gjort saffranskladdkaka också men jag brände chokladen så sket i det. Nu är det bara Charlie kvar så det har blivit litte lugnare måste jag säga 😉 Men det har varit en toppendag på alla sätt och vis, om än något uttröttande 😉 Blidde tacos också för det hade Ibabelle beställt 😀

Nu dricker jag lite kaffe innan Charlie ska i säng och jag ska njuta av en taco-rulle som blev över och en lussebulle kanske? 🙂

Jag saknar dig redan bby

Om svarttusch

En tjugotvååring lärarstuderande ensamstående mamma. Visst låter det underbart? Skriver ofta om min vardag men blandar ibland in lite tankar och funderingar, kanske till och med lite politik?
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

