Julklappar

Har precis skickat efter Charlies julklappar, jag vet inte om ni någonsin gått in på t. ex Toys’r’us och letat julklappar. Man går där i 3 timmar och är lika förvirrad som när man gick in. Faktiskt. Därför är jag smart i år, jag skickade efter dem istället. Kanske blir någon krona dyrare med tanke på frakt osv, men tänk så mkt tid jag sparade. och ännu bättre, blev inga psykbryt heller som det kan bli när jag är pressad i en affär 😉 Han får sig en bil från Bilar två (Holley Blinkers), en ”matlåda” med vattenflaska (han har en sån hos P och jag tycker den är såpass bra att han kan behöva en här också), en plåtdoktorsväska med doktorgrejjer i (från Jabado, bara trä, det gillas. Bättre än plast) och tillsist en kassaapparat med tillbehör 🙂 Han överlever nog den här julen också 😉

Nu försvann viss press från mina axlar 🙂 Härligt!

Du är alltid min prio ett!

Om svarttusch

En tjugotvååring lärarstuderande ensamstående mamma. Visst låter det underbart? Skriver ofta om min vardag men blandar ibland in lite tankar och funderingar, kanske till och med lite politik?
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

