Hur snabbt det vänder…

Mobilbloggar nu så så blir det lite si så där med grammatiken så ni vet.

Dagen var så bra så länge, hade ju utvecklingssamtal och grejjer. Vi var till Kil och hade trevligt, men nu bara hände något. Vet inte om det är trötthet eller hjärnspöken. Eventuellt båda.

Kanske håller jag på att bli sjuk. Fryser som bara den och vill bara lägga mig ned och gråta ögonen ur mig. För vad vet jag inte. Vilket är jävligt jobbigt…

Om svarttusch

En tjugotvååring lärarstuderande ensamstående mamma. Visst låter det underbart? Skriver ofta om min vardag men blandar ibland in lite tankar och funderingar, kanske till och med lite politik?
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

