Börjar må bättre igen, vette fan vad som hände men nu mår jag bra iaf 🙂 Och imorgon har jag tvättstugan + att jag får fiiiinbesök ❤ Har redan plockat iordning så kl 09:59 är det bara att ta på sig tofflorna, ta tvättkorgen och gå ned till källaren ;D så kan jag sova så länge som möjligt 😀

Börjar dock fundera lite över hur mkt kläder jag har egentligen. Har en fyra lådors byrå + en trådhurts med 4 korgar och undrar ibland hur jag ska få plats med allt, men ändå tycker jag inte att jag har något att ta på mig… Looogiskt 😉

Hittade som vanligt när jag går igenom kläderna DEN t-shirten. Den trasiga gula t-shirten med reklamtryck. Fick jag rädda ett enda plagg i en brand skulle det vara den! Inte nog med att jag har få minnen i huvudet av min bror, jag har ännu mindre saker från honom. Det är den t-shirten och ett underklädesset som jag fick av honom vid någon jul eller födelsedag. Och hans skolkatalog.

Om svarttusch

En tjugotvååring lärarstuderande ensamstående mamma. Visst låter det underbart? Skriver ofta om min vardag men blandar ibland in lite tankar och funderingar, kanske till och med lite politik?
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

En kommentar till

  1. Lilli skriver:

    Trist sådant där, men sakerna blir lite mer betydlesefulla på något sätt. Det jag har kvar efter min bror har jag i en skokartong…

Kommentera

