Dött :P

Här har varit litte dött och det ber jag om ursäkt för men hoppas att ni kan förstå. I tisdags hade jag ju sista dagen i skolan, vilket var en heldag. Sen åkte jag fort ned till stan, hämtade Charlie på förskolan, åkte tillbaka till KRP för att fika med bästa Sanna som fyllde år 😀 Sen hem, handla lite och sen få finbesök <3. Om inte det var fullt nog ”busy” så var det även så att jag vid 10-tiden på förmiddagen började frysa något så förbannat och ingen annan gjorde det så jag fattade att jag höll på att bli sjuk.

Låg i sängen under täcket hela jävla kvällen och låg kvar hela dagen i går förutom en snabbsväng till Handlarn för nödproviant. Och med det menar jag mariekex, chips och choklad. Men idag mår jag mkt bättre. Ingen feber, för det hade jag de andra två dagarna, nu har jag bara lite ont i halsen. Har idag klarat av julhandlingen och även hämtat ut min julklapp, en Dolce Gusto maskin så jag dricker mumsmums kaffe för tillfället 😀 Men nu ska jag ta och värma på glöggen och börja slå in julklappar! Tjoho!

Och imorgon blir det uppesittarkvällen med bingolotto 😀

Om svarttusch

En tjugotvååring lärarstuderande ensamstående mamma. Visst låter det underbart? Skriver ofta om min vardag men blandar ibland in lite tankar och funderingar, kanske till och med lite politik?
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

