Hemma igen

Nu är vi hemma igen, och Charlie har öppnat de sista julklapparna från mig. Nu blir det inga mer förens han ska till far sin 🙂 Tror han överlever ändå faktiskt 🙂 Han har fått massa bra saker:) Sammanlagt tre bilar från filmen ”Bilar 2”, andra bilar, ett duploset med Bilar, en skrattande fisande apa, en kassa-apparat, en CD-spelare, en spargris, en matlåda med bilar och en doktorsväska. Nu har jag nog dessutom glömt något 😛 Jag har fått ett spel, ett våffeljärn, en kalender för väggen, en skål, en tarotkortlek, en radio och presentkort på Ikea 🙂 Och nu har jag säkert glömt något 😛

Men det bästa är ändå att det är inte julklapparna som spelar någon roll. Jag har fått spendera tid med de jag älskar och tagit igen mig. Det är den största julklappen av de alla!

Om svarttusch

En tjugotvååring lärarstuderande ensamstående mamma. Visst låter det underbart? Skriver ofta om min vardag men blandar ibland in lite tankar och funderingar, kanske till och med lite politik?
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

