Kaffe <3

Var till Willys och handlade efter att Charlie blivit hämtad och de hade ett erbjudande på kaffekapslar jag inte kunde motstå, köp tre förpackningar och få en förpackning med varm choklad på köpet. Så nu kan barnen också få nått från kaffemaskinen 😀 Köpte en av varje av de sorterna som redan är testade, dvs Cafe intenso grande och Zoegas Mollbergs blandning eller vad tusan den hette (vaddå, menar ni att jag verkar tycka om stark kaffe? ;P) och sen en förpackning med Cappocino. Så nu minsann har jag kaffe hemma eftersom jag har typ 14 kapslar kvar av den jag köpte på konsum samt typ halva förpackningen om inte mer av den förpackningen jag köpte med maskinen 😉 Har testat alla sorter utom chokladen och det har varit till belåtenhet än så länge 🙂 Dock har jag inte haft så mkt vatten som de säger för jag har hört att folk tycker det blir blaskigt då 😛

Det är därför jag valde en dolce gusto istället för Tassimo, för att man själv bestämmer hur mycket vatten man ska ha. Det blir ju dock så att det blir några koppar som blir antingen för starka eller för svaga innan man lärt sig, men jag tycker det gått smidigt ändå 🙂 Det var ju ändå ett ”grisen i säcken” köp jag gjorde för jag hade inte testat Dolce gusto innan, men jag är helnöjd 🙂

Om svarttusch

En tjugotvååring lärarstuderande ensamstående mamma. Visst låter det underbart? Skriver ofta om min vardag men blandar ibland in lite tankar och funderingar, kanske till och med lite politik?
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

