1 januari 2012

Tydligen den dagen det äts mest pizzor på hela året har jag blivit informerad om 😛 Jag är bakfull och jävlig, men ja, så är det ju ibland. Har ju lugnat ned mig ganska duktigt med drickandet så det får vara okej. En gång varannan månad måste ju vara godkänt. Spelar ju egentligen ingen roll, jag är nöjd i alla fall 🙂

Hade en jättetrevlig kväll i alla fall 🙂 Dock avslutades den mindre bra. Vad fan är det med folk på nattbussarna egentligen? Förra gången jag åkte var det en kille som inte fattade att jag inte ville prata med honom. Visst, han kanske bara ville vara snäll och följa mig hem eller nått, men när det varit våldtäktsförsök här är jag inte direkt beredd att lita på vem som helst. Rättvist? Nej, logiskt? ja. Igår var det någon som istället följde efter och frågade om jag skulle med på en öl, om jag bodde själv osv. Självklart sa jag nej och ljög o sa att det visst satt någon hemma och väntade på mig. Efter lite tjat fattade han vinken och slutade. Tog ganska direkt upp telefonen och JP fick än en gång hålla mig sällskap i telefonen vägen hem. Nästa gång får det fan i mig bli taxi eller ha en kompis med hem, det här pallar jag inte mer.

Jaja, nu hände inget i alla fall, men jag var helt klart skärrad. Hädanefter blir det som sagt taxi eller att höra med mamma när hon slutar så hon får köra mig 😛

Om svarttusch

En tjugotvååring lärarstuderande ensamstående mamma. Visst låter det underbart? Skriver ofta om min vardag men blandar ibland in lite tankar och funderingar, kanske till och med lite politik?
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

