Love of my life

Sitter och skriver på mitt arbete, som ska vara inne i övermorgon eller nått sånt. Tur jag är ute i god tid eller hur? 😉 Skrivkrampen har äntligen lossnat, nu är två delar av fyra avklarade! Och hela den ena delen har jag alltså skrivit på en timme så ja, detta ska gå vägen! Men jag saknar min plutt som är på förskolan, blir nog att hämta honom tidigt idag 🙂 Vi hade en mysmorgon utan dess like där vi gosade framför TVn innan vi i lugn och ro utan stress tog på oss ytterkläderna. Allt var bara så… lugnt… Vilket det aldrig är en morgon här på Gruvplan 😀 Så det kändes skönt 🙂 Och trots att han varit borta från förskolan nästan tre veckor så sprang han bara in och lekte, som om det var igår han var där sist! Min plutt! Allt kaos runt omkring spelar ingen roll, för Charlie är det viktigaste för mig. Han skänker så mycket glädje och lycka. Även om han inte tycker jag är söt ;P

Om svarttusch

En tjugotvååring lärarstuderande ensamstående mamma. Visst låter det underbart? Skriver ofta om min vardag men blandar ibland in lite tankar och funderingar, kanske till och med lite politik?
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Love of my life

  1. Lilli Nyfiken skriver:

    Hahaha precis sådär gjorde jag med när jag pluggade… Tänkte på vad som skulle skrivas 98% av tiden typ och skrev som sjutton de sista dagarna. Då lossnade det. Då hade man ju liksom ”tänkt klart” allt…

Kommentera

