Friday 13’th

Haft en bra dag idag också 🙂 Charlie och jag åkte till Bergvik, shoppade två filmer till honom och en födelsedagpresent till bby 🙂 Åt på donken som vanligt, blev lite bitter över att de inte frågade om Charlie ville ha ”pojkleksaken” eller ”flickleksaken” men men. Charlie fick en pokemon men när han såg att det fanns My little Pony’s ville han hellre ha det så jag gick och bytte. Plättlätt! Sen åkte vi hem, jag städade halva lägenheten och Charlie såg på djungeldjuret Hugo. Jag börjar nästan ångra att han fick en dvd… Han ska byta film varannan kvart!

Sen kom Pernilla och vi drack lite kaffe och pratade strunt, as usual! Charlie har somnat och jag halvtittar på The Voice, det är liksom inte lika roligt längre… Hmm. Blir nog ett bad istället 😛 Imorgon ska vi till badhuset med barnen, det ska bli spännande, har aldrig varit till badhuset med Charlie (är jag en dålig mamma nu? ;P).

Om svarttusch

En tjugotvååring lärarstuderande ensamstående mamma. Visst låter det underbart? Skriver ofta om min vardag men blandar ibland in lite tankar och funderingar, kanske till och med lite politik?
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

