Woho!

Jag har fått lite grejjer av pappa idag, saker från när jag var liten. Måste dock sätta mig och gå igenom det för det var inte bara mina saker utan även min systers 🙂 Jag är inte intresserad av hennes räknehäfte från fyran 😉 Hittade även ett medlemsbevis för min bror i Kils motorklubb ❤ Fick låna en mobil också så nu är jag nåbar igen. Men vad konstigt det känns efter 2½ år med touch-telefon att ha en med knappar 😉 Men jag vänjer mig 😀 Det går att ringa med den! 😀

Lagade min goda bacongryta idag igen 😉 MUMS! och sen fikade jag, Charlie och bby lite 😀 Semlor fick det bli 😀 Extrapris på Pekås, tre för 25 kr 😀 Det var lite dåligt med grädde på om man jämför med t. ex ett bageri, men jag tycker ju inte om för mkt grädde så 😉

Om svarttusch

En tjugotvååring lärarstuderande ensamstående mamma. Visst låter det underbart? Skriver ofta om min vardag men blandar ibland in lite tankar och funderingar, kanske till och med lite politik?
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

