Igår var jag och handlade med mina goa grannar. Kändes lyxigt att lägga matkassarna i bagaget på en bil istället för att åka buss 😉 Sen pluggade jag och åt lite mat 😀 Eller ja, jag åt så mycket mat att jag inte orkade chips-påsen jag köpt, det är fan bra det! Kanske ska äta mat varje gång jag blir godissugen istället. Sen var det nog smart av mig att köpa chips istället för godis, för jag gillar godis mer 😉

Nu är det bara ett par timmar till tentan, ska sätta mig med min kaffekopp och läsa anteckningarna. Tur jag gjorde allt så grundligt till första tentan så det inte är jobbigt att plugga till den här! Sen blir det pizza med de tre musketörerna innan vi ska ta en öl eller två för att fira ;D

Om svarttusch

En tjugotvååring lärarstuderande ensamstående mamma. Visst låter det underbart? Skriver ofta om min vardag men blandar ibland in lite tankar och funderingar, kanske till och med lite politik?
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

En kommentar till

  1. sandra nensen skriver:

    sv. ja verkligen, 10 – 11 kr för en bur man känns ju inte så där super kul när man kan göra flera portioner för de priset. Sen står det att det inte håller nåt konserveringsmedel m.m men tycker det är konstigt att en burk kan hålla ett år bara den inte är öppnad, sen har man ingen aning om vad det är i dom där burkarna heller.
    Sen tar det inte lång tid att göra egen mat. Jag lagar mat till moa högst en gång i veckan efter som jag gör ”storkok” och fryser in.
    Ja avundsjuka omvandlas alltid till att man är dum i huvudet eller präktig.. 😦

Kommentera

