Lördag

Igår hade jag ju ”tentan”, jag tror och hoppas att jag klarar den. Jag kände att jag kunde alla frågor utom en. Men det är ju annorlunda med tentor jämfört med proven man gjorde på gymnasiet. Det är ju inte så att vi får 40 frågor och bara vi har rätt på 20 får vi godkänt, utan det är ju mer vanligt att man får tre frågor som ska besvaras med 1-2 sidor handskrift och man ska ha 60% av poängen för att få godkänt. Men det är bara att vänta några veckor så har vi svaret 😛 Hoppas hoppas!

Sen kom Madde och Pernilla hit, vi är de tre musketörerna 😉 Vi åt lite, drack lite vin (Pernilla fick dock nöja sig med cola) och snackade lite. Sen åkte vi in till Scoore 🙂 De hade jägerkväll och firade det med billig öl! I like! Sen fick man typ bandanas fast jag skulle kalla det tygaffischer för de var ganska stela. Jag lyckades samla på mig 12 stycken ;P Det finns tydligen också ett politiskt beslut om att jag bör dela med mig, men hängde inte med där ;P

Ska bli härligt att hämta min lilla prins sen 😀

Om svarttusch

En tjugotvååring lärarstuderande ensamstående mamma. Visst låter det underbart? Skriver ofta om min vardag men blandar ibland in lite tankar och funderingar, kanske till och med lite politik?
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

