Monday all week

Dagen började med att klockan ringde. Jag hade en låååång diskussion med mig själv om jag orkade gå upp. Tänka sig, tillslut kom jag fram till att jag orkade. Charlie hade vaknat när min klocka ringde och låg i sin säng och såg på Hitta Nemo. Tack Mormor! 😀 Han gick efter mycket övertalning med på att åka till förskolan 😉

Efter det var det kursstart, känns som en bra kurs med engagerade lärare som brinner för sitt yrke. Bara man har det så går allt sen! Nu sitter jag hemma, har beställt en bok till kursen samt två pockeböcker som jag egentligen ville köpa igår, Skynda att älska och Att vara med henne…. av Alex Schulman 🙂 De kostar typ 70 kr styck i stan och på adlibris ville de ha 29 för den ena och 36 för den andra! Taget! Ska snart ned och hämta plutten, ska läsa lite först inför lektionen imorgon 🙂 Sen åker vi till Kil 😀

Om svarttusch

En tjugotvååring lärarstuderande ensamstående mamma. Visst låter det underbart? Skriver ofta om min vardag men blandar ibland in lite tankar och funderingar, kanske till och med lite politik?
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

