Stolt som en tupp

Ja jag vet, jag är skitjobbig med mitt jäkla tjat om Charlies potträning, men sanningen är att jag väljer vad jag vill skriva om och ni väljer om ni vill läsa 😉 Jag tror det är svårt att förstå hur stolt man blir när ens lilla ”bebis” gör alla behov på pottan. Ännu stoltare blev jag när han gick på pottan utan att berätta, jag bara hörde hur han ”skakade ur pottan” i toaletten 🙂 Han är jävligt nära att vara blöjfri nu och jag finner det otroligt positivt. Speciellt när det inte varit jobbigt. Han började gå lite på pottan och visade intresse för kalsonger och fick det helt enkelt. Jag har inte lagt ned så mycket ”energi” på det för det har inte behövts. Idag har han varit blöjfri förutom när vi var till stan. Jag har lovat honom en present för att han varit så duktig, måste bara komma på vad han ska få 😀 Men är man duktig pojke förtjänar man en present tycker jag 😀

Om svarttusch

En tjugotvååring lärarstuderande ensamstående mamma. Visst låter det underbart? Skriver ofta om min vardag men blandar ibland in lite tankar och funderingar, kanske till och med lite politik?
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

