idag vaknade jag och Charlie tjugo minuter innan bussen gick, men vi hann! Så jäkla bra vi är 😉 Sen åkte jag till skolan för en förmiddag med matematik, gick kanoners! ;D Sen lunchade jag och JP lite snabbt innan jag gick för att hämta Charlie. Jag kom för tidigt, men vet att de är så snälla på hans förskola att jag gick dit iaf 🙂 Bättre det än de andra alternativen;

1. Ränna runt på stan i en timme = bränna massa pengar 😛 eller;
2. Sätta sig på en buss hem för att nästan direkt sätta sig på bussen tillbaka 🙂

Sen gick jag och Charlie in till stan för att köpa dammsugarmunstycke (vuxenpoäng?) och kollegieblock. Kom på att Charlie skulle få en present för att han är så duktig med pottan (nästan helt torr, det ni!) så vi gick till BR. Då ville han ha en lek-och-lär laptop med Bilar och det hade jag ändå tänkt att köpa till honom. Dock hade jag för mig att den var billigare på Toys’r’us så vi åkte dit istället. Så här i efterhand skulle jag nog köpt den på BR istället för det handlade om 30 kr 😉 Men jaja ;D

Nu är vi hemma, har precis ätit lite middag och Charlie leker på sitt rum 🙂 Han har lekt med datorn en massa också men det får han bara göra vid köksbordet och när jag är med så det tyckte han inte var roligt i längden 😉 Så nu passar han på att bygga duplo 🙂 Ska sätta mig och räkna lite matte tänkte jag för jag orkar nog inte sitta på räknestugan imorgon (finns räknestuga en gång i veckan där man frivilligt sitter och räknar). Börjar lite easy 😉

Om svarttusch

En tjugotvååring lärarstuderande ensamstående mamma. Visst låter det underbart? Skriver ofta om min vardag men blandar ibland in lite tankar och funderingar, kanske till och med lite politik?
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

