Tuffa dagar?

Charlie är helt slutkörd stackarn 😉 Vi var på sleepover mellan fredag – lördag och han verkar inte riktigt hämtat sig ännu. Han vaknade sent i morse och sen somnade han på golvet för ca en timme sedan 😛 Men både han och jag hade det trevligt och det är väl det som är viktigt 🙂 Sen får man sova mkt på söndagar har jag bestämt 😉

Sen ska vi till Rud och köpa jacka+täckbyxor 🙂 Det var billigt och bra, knappt använt 🙂 Då kan man ju börja testa lite mer med blöjfritt även på ”äventyr” om man inte är helt låst till att det bara finns en overall 😛 Sen ska vi handla, fylla kylen lite, den ekar lite tomt tycker jag ;P Fast jag kommer nog aldrig bli den där människan som har tjugo olika pålägg och 4 olika salladsdressingar 😛 Ni vet när man kan titta in i ett kylskåp och hitta 20 olika rätter att laga utan att åka och handla 😛 Sån är inte jag, jag är för orolig för att något ska bli gammalt 😛 Det i kombination med att jag sällan gör något mer avancerat än t. ex köttfärssås så blir ju allt gammalt. Jag skulle gärna ha det så, men ja, för min del eftersom jag aldrig använder upp allt vore det oekonomiskt.

Om svarttusch

En tjugotvååring lärarstuderande ensamstående mamma. Visst låter det underbart? Skriver ofta om min vardag men blandar ibland in lite tankar och funderingar, kanske till och med lite politik?
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

