Tisdag

Vaknade ändå ganska pigg i morse, kändes skönt 😀 Sen blev det en förmiddag med matte, åh vilken rolig lektion. Den var perfekt balanserad med ”info” och didaktik 😀 Dvs, hur man lär ut. Jag tror hela klassen blev inspirerad efteråt 🙂 Sen gick jag lite på stan medan jag väntade på att Charlie skulle vakna på förskolan. Inhandlade tre tavlor för 75 kr. Nej, inte styck, summan blev 75 kr 😉 Underbart bra pris 😀 Passade bättre ovanför soffan än den tavlan jag hade 🙂 Den tavlan jag hade får antingen flytta in i köket eller sovrummet. För vet ni vad, den här månaden ska jag köpa säng, ska bara fixa hjälp först, ska ringa pappa sen och höra om han kan hjälpa mig 🙂

Nu har vi ätit lite mellis och sen kommer mamma med en spegel och lite annat plock 🙂

Om svarttusch

En tjugotvååring lärarstuderande ensamstående mamma. Visst låter det underbart? Skriver ofta om min vardag men blandar ibland in lite tankar och funderingar, kanske till och med lite politik?
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

