OJ

Jag hade tydligen missat bloggen lite nu 😛 Det är ju iofs bra för då betyder det att jag har annat för mig än att skriva strunt här, eller hur? 😛

I onsdags var vi till Boda Borg med klassen, hur kul som helst. Resulterade i åtta stämplar och träningsvärk i muskler jag inte visste fanns 🙂 Jag ÄLSKAR träningsvärk, därför är det skumt att jag inte tränar oftare. Det handlar inte om att jag tycker om att ha ont, utan mer att träningsvärk visar att man gjort rätt 🙂 Åkte till Orrholmen, lämnade Charlie hos sin pappa och sen åkte jag hem. Sen kom JP förbi på eftermiddagen 🙂

Igår försov jag mig så jag åkte till Jula istället 🙂 Skulle ha en elvisp men den jag ville ha hade dem inte inne. Så jag köpte mig en tummstock och ett 75-pack med värmeljus istället 😛 Sen handlade jag lite på ICA när jag ändå var där 🙂 Väl hemma började jag plocka ur sovrummet. Efter att det var avklarat gav jag mig på förrådet. Jag har två förråd. Ett nere i källaren, och sen har jag ett i lägenheten på runt 2 kvm. Så det var det förrådet jag rensade i. Allt som var där inne ska ju sparas, men t. ex barnkläder som Charlie vuxit ur behöver ju inte vara här uppe 🙂 Blev fördjälva bra faktiskt 😀 Sen åkte jag till Kil på kvällen.

Idag har jag gått ut med lite sopor, dammsugit (även om det inte märks för att dammsugaren är värdelös) och handlat lite. Ska snart ned till tvättstugan 🙂 Ikväll blir det BIO 😀 Wiho! Lyckades iaf hålla mig från måndag till i morse med att berätta överraskningen 🙂

Om svarttusch

En tjugotvååring lärarstuderande ensamstående mamma. Visst låter det underbart? Skriver ofta om min vardag men blandar ibland in lite tankar och funderingar, kanske till och med lite politik?
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

