Tidigt födelsedagsfirande

På onsdag blir jag ett helt år äldre, och detta firades denna helg så Charlie kunde vara med. Det blev fullt hus med bra många vuxna och nästan lika många barn ;D Fick massa fina saker, men det viktigaste var ju att vi samlades hela familjen 🙂 Fick äntligen en av syrrans hemmagjorda tygkassar, i typiska Malin-färger. Chock-rosa på utsidan och fodrad med svart-vitt tyg 🙂 Plus hudvård från Mary Kay som jag velat testa hur länge som helst men inte tagit mig råd 🙂 Av pappa fick jag pengar, av mamma presentkort på Bergvik 🙂 Av lilla-syster fick jag en egendekorerad kökshandduk 🙂 Och av brorsan fick jag en stekpanna och en jättefin blomkruka 😀 Plus en lampa av JP 😀 Bara fina och bra saker 😀

Nu sover plutten och jag ska snart ta mig ett bad 🙂

Om svarttusch

En tjugotvååring lärarstuderande ensamstående mamma. Visst låter det underbart? Skriver ofta om min vardag men blandar ibland in lite tankar och funderingar, kanske till och med lite politik?
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

