Min plutt <3

Charlie ville inte ha t-shirt på sig idag, han skulle ha skjortan han hade igår 🙂 Då jag tycker det är lite väl kallt att bara ha en skjorta med korta ärmar fick han ha en passande tröja också ;D Han var mer finklädd än på skolfotot, men han var jättestolt och så glad 🙂 det är väl det viktigaste eller? 🙂 Undra bara vad de trodde på förskolan, jag menar vissa dagar kommer han ju i helt udda kläder (för att det är vad jag får på honom) och sen kommer han i det här;

Om svarttusch

En tjugotvååring lärarstuderande ensamstående mamma. Visst låter det underbart? Skriver ofta om min vardag men blandar ibland in lite tankar och funderingar, kanske till och med lite politik?
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

