Bloggtorka

Vet liksom inte riktigt vad jag ska skriva. Det är ju inte så mycket som händer 😛 Dagarna rullar på med Charlie-mys och skolan 😛 Nu är han dock hos sin far och jag ska om lite mer än en timme åka till Kil. Har redan varit till Bergvik en sväng och shoppat lite.

På alla hjärtans dag fick jag ett fint kort av Charlie;

Värmde hjärtat det 🙂 Igår fyllde jag ju som sagt vad år. Alltid vid sånt som födelsedagar, årsdagar, nyår eller liknande funderar man över vad man gjorde förra året 😛 Haha 😛 Tydligen, efter att ha kollat bloggen bakåt, så gjorde jag skolarbete och fick besök av två vänner som jag inte har kontakt med längre. Jimmy berättade dessutom att igår var det exakt 8400 dagar sedan jag föddes, och DESSUTOM föddes jag på en onsdag. Det var tydligen tufft eller så 😛

Av katterna fick jag världens sämsta present. Klockan halv elva på kvällen välter de min spegel. Tjoho! Bara att städa det. Hoppas inte grannarna blev allt för arga över att jag dammsög hallen så sent. Hade liksom inget annat val. Då var katterna billiga kan jag säga, men det gick över som det alltid gör.

Om svarttusch

En tjugotvååring lärarstuderande ensamstående mamma. Visst låter det underbart? Skriver ofta om min vardag men blandar ibland in lite tankar och funderingar, kanske till och med lite politik?
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

