Om en timme ska jag ta och åka ned till stan, ska med till BVC, har jag inte missat ett möte hittills tänker jag inte göra det nu heller 🙂 Ska bli kul att se vad hon tycker, men samtidigt bryr jag mig inte riktigt. Jag menar, det som de kollar på nu är ju språket och det tycker jag han ligger i rätt fas i, om inte annat följer han sin egen fas. Jag menar, han pratar ju HELA tiden. Visst, ofta är det bara vi som umgås med honom ofta som förstår, men det är ju så det är i den här åldern. Och så mycket fel blir det ändå inte, i vissa ord byter han ut konsonanter, men det har jag fått lära mig i skolan att det är väldigt vanligt.

Så jag är inte ”orolig” utan det är mer intressant 🙂 sen blir det att handla det sista sen hem och städa. Partey imorgon 🙂 Blir göttans det 🙂 Ikväll ska jag se på Crime Night, woho! 😀

Om svarttusch

En tjugotvååring lärarstuderande ensamstående mamma. Visst låter det underbart? Skriver ofta om min vardag men blandar ibland in lite tankar och funderingar, kanske till och med lite politik?
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

