Happ!

Har varit till BVC. Får erkänna att min son blev INTE glad över att se mig. Han var rädd att jag skulle hämta honom stackarn. Ibland känns det jobbigt att han inte vill till mig, men jag vet också att det handlar om att han träffar mig mer och då på vardagar. Klart det är roligare att vara hos pappa. Hos sköterskan gick det bra, Charlie följer sin vikt och längdkurva bra (och hade han inte gjort det så hade det varit så helt enkelt, han är en frisk grabb oavsett vad alla kurvor i världen säger). Sen fick han svara på massa frågor, typ namnge en sak osv. Btw, den gröna bollen var ett äpple, ingen boll 😉 Tok-unge ❤

Sen fick han ett kort han skulle ge på bibblan för att få en bok så vi gick dit alla tre, han valde en bok med en traktor på 😉 Han blev nog lite lättad när han förstod att han skulle med pappa hem grabben 🙂

Jag skulle egentligen städa nu, men jag fastnade här och sen gjorde jag äckliga muffins. Inte SÅ äckliga att jag kommer slänga dem, men inte så goda att jag kommer hetsäta dem om ni förstår hur jag menar 🙂

Om svarttusch

En tjugotvååring lärarstuderande ensamstående mamma. Visst låter det underbart? Skriver ofta om min vardag men blandar ibland in lite tankar och funderingar, kanske till och med lite politik?
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

