Mamma stolt!

När Charlie gör ”nummer två” på pottan utbrister han nästintill alltid; ”Mamma stolt!” och det har han rätt i! Men idag är jag extra stolt. Tog av honom blöjan imorse och satte på en nu när han la sig. De 12 timmarna han varit vaken har han varit blöjfri och helt utan olyckor! That’s my boy! 🙂

Idag sa han även ”Jag älskar mamma och pappa”, DÅ var jag stolt kan jag lugnt säga.

Idag fick han även en ”ny” vagn, eller bättre begagnad. En Brio Sitty fyrhjulig med regnskydd för 250 kr. Lätt värt det. Letat efter en sån ett bra tag nu men de vill alltid ha så otroligt mycket pengar. Ny kostar den runt 1300kr för fjolårets modell och på Blocket kan de vilja ha upp mot 800 kr. Då lägger jag hellre till 500 kr och får garanti osv. Men för 250 kr kunde jag inte stå emot. Speciellt inte när det ingick regnskydd (som var orginal) och bara det kostar nog 200 kr. Minst. Så ja, det var ett kap! Och Charlie var glad för det var en likadan som L har 😉

Om svarttusch

En tjugotvååring lärarstuderande ensamstående mamma. Visst låter det underbart? Skriver ofta om min vardag men blandar ibland in lite tankar och funderingar, kanske till och med lite politik?
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

