Billiga katter

Imorse kan jag lova att mina katter var billiga. De har kissat på skorna de jäklarna! Hann inte tvätta av dem heller så jag fick leta fram mina trasiga gympaskor. Trasiga är de i undersulan, men det såg ju torrt ut ute så why not liksom. Vad händer vid elva tiden då? Jojomensan, det börjar SNÖA! För er som inte vet det så är snö blöt. Och kall. Just so you know!

Men som tur är föreslog JP att vi ska äta på Bergvik sen så jag kan titta på nya skor. För även om det går att tvätta skorna så behöver jag nya ändå, speciellt med tanke på att skorna inte lär torka på en eller två dagar, plus att detta är nog ett av de sista snöfallen för den här säsongen 😉 *hoppas hoppas*

Om svarttusch

En tjugotvååring lärarstuderande ensamstående mamma. Visst låter det underbart? Skriver ofta om min vardag men blandar ibland in lite tankar och funderingar, kanske till och med lite politik?
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

