Ny mobil :D

Av ren impuls gick jag in på Telia och skaffade ny mobil. Den jag fått låna av min styvmamma är inte riktigt helt hundra, vilket är förståeligt eftersom hon använt den i jobbet och då får den ta lite stryk 😛 Blev en iPhone 4, var ett riktigt bra pris på den. Halva priset i sex månader t. ex. Sen fick jag välja tillbehör för upp till 200 kr så jag köpte en fiiiin lila bumperbar (skydd som bara är runt sidan, är enligt säker källa det bästa då det skyddar allt utan att förstöra upplevelsen eller nått). Skulle ju köpt en sån egentligen också men då skulle jag köpt på Kjell o company och den här är snäppet bättre och gratis då 😉

Ni som vill ha mitt nya nr kan ju skriva en kommentar, om inte annat ligger det ute på fejjan 🙂

Om svarttusch

En tjugotvååring lärarstuderande ensamstående mamma. Visst låter det underbart? Skriver ofta om min vardag men blandar ibland in lite tankar och funderingar, kanske till och med lite politik?
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

