A day to remember

Dagen började med att Charlie ville ha morgonmys och ligga jättenära och kramas 🙂 Sen åkte han till förskolan och jag till skolan. Redovisningen kändes som den gick bra så det var bra 🙂 Sen efter lunch åkte jag in till stan och fikade med hjärtat i Stadsträdgården 🙂 Sen hämtade jag prinsen och vi fikade lite på Carli (hemmagjord glass) och sen shoppade jag lite tuschpennor till scrapbookingen.

Det låter kanske inte som mycket, men det är en bra dag 🙂 Imorgon ska jag och prinsen vara hemma och hans far skulle komma lite senare än han brukar (han brukar komma runt lunch och nu kommer han runt fyra) så vi hinner massa roligheter 😀 Blir nog en promenad och leka lite ute 🙂

Om svarttusch

En tjugotvååring lärarstuderande ensamstående mamma. Visst låter det underbart? Skriver ofta om min vardag men blandar ibland in lite tankar och funderingar, kanske till och med lite politik?
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

