Vårgarderob :)

Igår köpte jag nästintill alla måsten till min och Charlies vårgarderob 🙂 Han fick två t-shirts och två shorts. Plus sju par strumpor och ett par mjukisbyxor. Jag fick tre jumpsuits (alltså shorts och linne i ett) 🙂 Allt från H&M, billigt och bra 🙂 Sen klickade jag in på Lager157 och beställde lite mer till mig 🙂 Eller ja, Charlie fick en Onepiece. Det är väl egentligen inget vår eller sommarplagg, men jag tror det ska passa ända till hösten och den kan ju vara skön att ha på kvällarna t. ex 🙂 Jag istället fick två par jeans, en blus och en poncho. Jag behöver inget mer nu än kanske ett par sandaler och Charlie behöver sandaler och vanliga skor samt eventuellt en till keps. Skorna lär ju inhandlas på Skopunkten, då behöver jag ju bara betala för mina skor och ena paret av Charlies 😉 Det är väl min tur att köpa skor till plutten nu, hans far har köpt alla skor under ett års tid så nu är det väl mitt år då 😛 haha .

Sen kommer ju antagligen några plagg inhandlas på min och Charlies semesterresa till GBG  i slutet av nästa månad (A). Men ja, inga fler måsten iaf, det är ju härligt 🙂 Det skulle vara fler par strumpor då, men det är så tråkigt att köpa haha 😉

Om svarttusch

En tjugotvååring lärarstuderande ensamstående mamma. Visst låter det underbart? Skriver ofta om min vardag men blandar ibland in lite tankar och funderingar, kanske till och med lite politik?
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

