Idag är sista dagen innan tentan. Jag borde lämnat Charlie på förskolan men jag vet att jag inte kommer plugga förens ikväll ändå så då får han vara hemma. Jag har varit vaken sedan halv sex i morse då jag la mig klockan halv nio igår. Ganska utvilad måste jag säga. Ska nog försöka se till att inte vara uppe längre än tio, helst lägga mig redan klockan nio. Behöver en rutin!

Nu ska vi ta tag i hemmet är det tänkt! Behöver städa! Så det så! Folk runt om pratar om snö, har den kommit här har den redan smält bort, eller så kommer den sen… Men ja… Nu ska vi städa.

Om svarttusch

En tjugotvååring lärarstuderande ensamstående mamma. Visst låter det underbart? Skriver ofta om min vardag men blandar ibland in lite tankar och funderingar, kanske till och med lite politik?
Detta inlägg publicerades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Lämna en kommentar