Snäll pojke :)

Charlie var riktigt snäll i morse. När mamma inte riktigt ville gå upp gick han och tog sig yogurt i kylskåpet. Det är ganska sällan vi äter frukost hemma, oftast äter han på förskolan så därför köper jag portionsförpackningar för det blir för min del billigare eftersom jag får slänga hälften om jag köper en liter 🙂 Så det hade han tagit sig och var jättestolt över sig själv 😉 Nu är det bästa att faktiskt gå upp samtidigt, men ibland så somnar man om helt enkelt. Då är det ju bra att han kan ta för sig själv 🙂

Nu ligger han och sover lunch innan det är dags att gå till affären så han får handla för sin påskpeng han fick av mormor 🙂 Då får han välja själv vad han vill ha 🙂 Och jag ska ha toapapper haha 😛

Om svarttusch

En tjugotvååring lärarstuderande ensamstående mamma. Visst låter det underbart? Skriver ofta om min vardag men blandar ibland in lite tankar och funderingar, kanske till och med lite politik?
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

