Magsjuk

Kapp, vaknade och var magsjuk. Dock är jag ganska ”bra” på att vara magsjuk 😉 jag kräks i någon timme och sen är det ”bra” igen. Sen att jag är helt slut hör inte hit, det beror ju på att man inte vågat äta 😛

Men det jobbigaste har inte varit att vara sjuk utan att be om hjälp. Först fick jag ringa Charlies far för att höra om han kunde komma tidigare och sen fick jag ringa till mamma och pappa för att då lite nödproviant. Pappa kom med blåbärssoppa och cola, underbart 🙂 jag tror inte att något av dem hjälper egentligen men det är gott vilket gör att man dricker vilket är viktigt. Blåbärssoppan dessutom är ju lite mättande också 🙂

Men ja, nu är jag matt men pigg. Ska ägna morgondagen åt att krya på mig ännu mer så jag är frisk till lördag. Fortsätter det såhär så är jag det 🙂

Om svarttusch

En tjugotvååring lärarstuderande ensamstående mamma. Visst låter det underbart? Skriver ofta om min vardag men blandar ibland in lite tankar och funderingar, kanske till och med lite politik?
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

