Världens sämsta bloggerska?

Jag vinner ! Men jag vet inte riktigt vad jag ska blogga om heller för den delen? Vad jag gjort? Vem bryr sig? Jag tar dock sakta staplande steg fram mot ett mål i mitt liv, tjoho! Men mer om det senare faktiskt 😛 Men jag är nöjd för tillfället med det mesta 🙂 Har funnit mig själv och även något jag brinner för, om man inte räknar Charlie 🙂

Om svarttusch

En tjugotvååring lärarstuderande ensamstående mamma. Visst låter det underbart? Skriver ofta om min vardag men blandar ibland in lite tankar och funderingar, kanske till och med lite politik?
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

