Stolt!

Nu har jag ringt till vårdcentralen. Jag har svårt för att göra sådana samtal över lag. Jag har lätt för att ringa till VC om det är för att Charlie är dålig, inga problem. Men när det gäller mig själv vill jag ogärna ringa någonstans alls. Då mejlar jag hellre. Konstigt va?

Men det verkade som de tog ganska allvarligt på mina problem, för hon tog sig tiden att leta efter den närmaste tiden. Behöver ”bara” vänta två veckor, det ska jag väl klara eller? 😛 Fast jag kanske fick en snabbare tid för att jag verkligen förtydligade att det är jobbigt att inte kunna koncentrera sig när man studerar 😉 Jaja, en tid fick jag i alla fall och det är ju bra 😀 Toppen!

Nu ska jag snart ned och hämta Charlie på förskolan, han har varit där första hela dagen själv nu (vet inte om jag skrev det i förra inlägget, som sagt, minnet är askasst). Ska bli spännande att se om det gått bra 🙂 Sen ska vi nog åka och handla, blir nog bergvik skulle jag tänka mig. Ganska kort bussresa och lämpligare än Willys när man ska stå och vänta på bussen med Charlie (han springer ut i vägen, ajaj). Så är det.

Jag är i alla fall stolt över mig själv att jag ringde 🙂

Om svarttusch

En tjugotvååring lärarstuderande ensamstående mamma. Visst låter det underbart? Skriver ofta om min vardag men blandar ibland in lite tankar och funderingar, kanske till och med lite politik?
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

