Vissa saker ska man inte googla…

Har varit väldigt trött på sistonde. Jag har iofs väldigt länge varit trött, men detta är en ny trötthet. Tidigare har det berott på sömnbrist och det har ändå gått att fungera som person. Men nu sover jag faktiskt bra sen några månader tillbaka och tröttheten är helt annorlunda. Nu känner jag mig ändå utvilad när jag vaknar, men en timme eller två senare så går ögonlocken nästan ihop av sig själv. Sen har även minnet drabbats. Jag har aldrig haft ett bra minne på så sätt att jag tar god tid på mig att minnas namn, och jag kan glömma bort något som någon sagt. Men nu är jag helt borta. Igår låg jag länge och funderade på vad en av mina kusiners make hette, och sånt BRUKAR jag kunna. Jag är den personen som kan se en person på stan och veta vad han eller hon heter för att han varit ihop med en kompis för åtta år sedan.

Så hjärtat har varit på mig om att jag borde söka hjälp för tröttheten, just för att jag faktiskt sover. Så jag tänkte bara att jag skulle googla det lite snabbt. Jahaja. Sköldkörtelproblem kunde det vara ja. Och hur många av symtomen hade jag inte då?! Fan vad jag hatar att jag googlar så jävla mkt 😛 För när jag kollade vidare så kunde man ju vara frusen också. Och jag fryser ju när andra svettas. Fucking hate google nu 😛 Ska sluta upp med dessa dumheter 😛 Men får se det positivt, kan ju lika gärna vara järnbrist och det är lättare att fixa. Så det kan väl bara bli bättre 😉 Men ja, klockan ett är det jag som ringer till vårdcentralen 😛

Om svarttusch

En tjugotvååring lärarstuderande ensamstående mamma. Visst låter det underbart? Skriver ofta om min vardag men blandar ibland in lite tankar och funderingar, kanske till och med lite politik?
Det här inlägget postades i Uncategorized och har märkts med etiketterna , . Bokmärk permalänken.

En kommentar till Vissa saker ska man inte googla…

  1. Theres skriver:

    Halloj.. hoppas du hittar vad tröttheten beror på.. Jag har ju denna sjukdom.. hypoterios.. haft sen jag var elva. Började med att jag var ständigt ständigt trött.. allmänt seg och slö. Tycker nästan att du ska ringa tillbaka till VC och be om en snabbare tid just för att du misstänker detta. Kollar dom med ett lätt blodprov. För det tar tid innan medicinen sätter igång att verka. Call them!!! //Theres

Kommentera

