Ursäkta att jag tjatar….

Meeeeeen imorgon åker jag! Datorn får följa med så det blir nog en följetång här på bloggen 😉 I’ll keep you posted 😉 Ska bli spännande 🙂 Jag är bara så sjukt nervös för att göra ett felaktigt första intryck, men det gäller väl att vara sig själv antar jag 😉

Charlie blir hämtad runt tre-snåret och sen åker jag och hämtar euro 🙂 Wiho, för första gången i mitt liv ska jag få handla med euro 🙂 Jag tycker alltid det är kul med ”nya” valutor, spännande att stå och räkna vad tusan man egentligen betalar osv 😛 Typ som i polen förra året fick man ju tänka. ”dubbelt plus lite till”. T. ex 10 pln var runt 23 svenska (då iaf…). Nu vet jag inte hur mycket man kommer att ha chansen att handla, men ändå 😉 Lie belgisk choklad ska väl få följa med hem antar jag 😉

Om svarttusch

En tjugotvååring lärarstuderande ensamstående mamma. Visst låter det underbart? Skriver ofta om min vardag men blandar ibland in lite tankar och funderingar, kanske till och med lite politik?
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

